Šiandien minime: |
2025 balandžio 24 d. [Ketvirtadienis] Europos imunizacijos savaitė |
Visos minėtinos dienos >>> |
Emocinio intelekto ugdymas yra toks pat svarbus, kaip ir protinės veiklos vystymas. Yra pastebėtas tiesioginis ryšys tarp žmogaus ypatingų gebėjimų atlikti tam tikrus darbus (mokytis) ir jo emocinio intelekto lygio, todėl emocinio intelekto ugdymas svarbus ir mokykloje.
Tikslas: psichinės ir socialinės sveikatos ugdymas. Užsiėmimo metu atliekami pratimai, kurie leidžia pamatyti, kokios mano kontakto ribos, kokį mane mato kiti, koks aš esu santykyje su kitais. Užsiėmimo metu mokomės atpažinti ir išreikšti savo jausmus, priimti save ir kitą.
Tikslinė grupė – vyresniųjų klasių mokiniai (11-12-os klasės ir 3-4 gimnazijos klasių mokiniai).
Laikas: užsiėmimas trunka 1 val.
Grupės dydis: optimaliausiai iki 20 žmonių.
Geštalto terapija: į santykį orientuota terapija, kreipiamas didelis dėmesys sąmoningam dabarties „čia ir dabar“ momento išgyvenimui ir suvokimui. Ši terapija jau ilgai naudojama ne tik ligonių ar pacientų gydymui, o bendram asmenybės augimui ir ugdymui. F. Perlzas (įkūrėjas) pasakė, kad geštalto terapija yra per daug gera, kad būtų naudojama tik sergantiems žmonėms. Ši terapijos rūšis yra skirta ir „norintiems“ žmonėms, tad jos pritaikymas yra labai platus. Ji taikoma įvairiapusiame darbe su žmonėmis: asmeninio augimo seminaruose, švietime, dirbant su organizacijų darbuotojais, lavinant bendravimo įgūdžius, konsultuojant įmones ir kitose srityse.
Užsiėmimus veda VŠĮ „Aukim!“ Inga Motuzaitė, Vilniaus Geštalto instituto 3 kurso studentė
Mūsų tinklapis naudoja slapukus, siekiant pagerinti mūsų svetainės funkcionalumą ir analizės tikslais.