Notice: Undefined variable: document in /var/www/vhosts/telsiurvsb/domains/demo.telsiurvsb.lt/public_html/templates/biuras20141030joomla/component.php on line 5

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/vhosts/telsiurvsb/domains/demo.telsiurvsb.lt/public_html/templates/biuras20141030joomla/component.php on line 5
"> AŠ IR KITAS – KOKS AŠ SANTYKYJE? Praktiniai užsiėmimai vyresniųjų klasių moksleiviams (11-12 kl.)

Užsiėmimų tikslas – psichinės ir socialinės sveikatos ugdymas. Emocinio intelekto ugdymas yra toks pat svarbus, kaip ir protinės veiklos vystymas. Yra pastebėtas tiesioginis ryšys tarp žmogaus ypatingų gebėjimų atlikti tam tikrus darbus (mokytis) ir jo emocinio intelekto lygio, todėl emocinio intelekto ugdymas svarbus ir mokykloje.

Kaip sekėsi?

Įvyko 15 susitikimų su vyresniųjų klasių moksleiviais iš 8 Telšių miesto ir Telšių rajono mokyklų. Užsiėmimus vedė Inga Motuzaitė, Vilniaus Geštalto instituto 3 kurso studentė.

Per judesį, piešimą ir kitus pratimus siekta parodyti, koks aš esu, kokį mane mato kiti, kokios yra mano kontakto ribos.

Užsiėmimų metu moksleiviai buvo ne pasyvūs klausytojais, o aktyviai dalyvavo, stebėjo savo patyrimus, jausmus, mokėsi juos atpažinti ir išreikšti.

Džiugu, kad dauguma moksleivių noriai klausėsi, dalyvavo ir dalinosi, pavyzdžiui, „tai visiškai kitoks būdas pažinti daug metų kartu besimokančius klasiokus“, „supratau, kad nenoriu arti prisileisti žmonių“, „apie tai, kaip jaučiasi kitas, sprendžiu pagal save, bet juk nežinau, kaip yra iš tikrųjų“, „mūsų klasė nėra vieninga, bet įdomu kitą pažinti“ ir pan.

Tik per konkrečią savo patirtį mokiniai gali suprasti ir mokytis pažinti save. O tai yra būtina norint užaugti visapusiškai brandžiu žmogumi.

VšĮ „Aukim!”